Det är inte sant!!!!!!!! HJÄLP!!!!!!!!

Det går ju inte att få tag på Agria nu.....
man får göra det på måndag. :mad:
 
alla bäckar små........
det är flera som har gett nå´n hundring,och jag är uppe i 5100:- nu :bow: :bow: :bow:

Tack alla vänliga!!! :cry: :cry:
 
Tack....
tänk på lilla Vera som ligger själv på stora Strömsholm......långt ifrån mig.... :cry: :cry: :cry:
Det är henne jag lider med,det är inte synd om mig..... :cry: :cry:....jo,lite :cry: :cry: :cry:
 
Lider med Dig. Hade ju själv min lilla tjej inlagd på strömsholm för inte så länge sedan. :bow: till dem. De är SÅ duktiga!

Har du ringt till försäkringsbolaget? Man brukar ju få räkningen ganska långt innan själva försäkringen förfaller.
 
:cry: :cry: :cry:
Jag såg det ,stackars vovven.....var det valpen???

det går inte att få tag på Agria nu när det är helg,får vänta till imorgon. :cry: :cry: :cry:
 
nu är det uppe i 5700:-
det ökar sakta men säkert.
Älskar er vilja att hjälpa!!!! :love: :bow: :bow: :bow:

:cry: :cry: :cry: :cry:
 
Lider verkligen med dig och hoppas att det löser sig med försäkringsbolaget idag.

/Anna
 
Jag med....jag drar mig för att ringa.....vill inte höra svaret! :( :cry: :cry: :cry: :cry:
 
Verkar inte vara speciellt seriös om du inte ringer. Själv hade jag börjat ringa 5 min innan dom öppnar, ifall om att någon svarar.

Bara min åsikt...
 
Alla fungerar inte likadant i jobbiga situationer. Jag tror säkert inte att Rallebralle struntar i att ringa utan vill nog bara samla sig en stund innan om beskedet nu skulle visa sig bli olyckligt.

Sådana samtal är inte lätt. Det känns som om det ligger en fotboll i strupen när man ska försöka pipa fram några ord.

Lycka till R och hoppas att allt slutar väl.

Hade gärna hjälpt till med en slant, men jag har själv just nu lagt ut 14.000:- på min lilla valp. Men jag håller tummarna hårt!!
 
nä,alla fungerar inte likadant..... :crazy:
men som sagt,jag har ringt nu.
 
Så hunden är nu försäkrad?

Då tycker jag att du själv bestämmer vad du vill göra av pengarna. Låt ingen annan hjälpa dig bestämma. Det kommer ändå komma olika bud och åsikter från höger och vänster.

Jag skickar min hundring i alla fall, som jag lovat :bow:

Och grattis! :cool:
 
Behåll dem tills du fått slutnotan. Man får ju betala en del själv trots försäkring och det kan bli dyrt. Eftervården kostar också. Min kompis hund låg fem dygn på strömsholm och hon fick stå för ca 7000 kr själv.
 
japp,hon är försäkrad och jag har pratat med veterinären på Strömsholm och gett klartecken för operation.
Den utförs inte under helgtid så hon hade fått vänta till idag iaf.

:)

Tack!
 
ok....tack,det är jag väl också uppe i snart...
men det gör detsamma ,allt är helt plötsligt billigare med en slutnota på -30.000:- *phu* :D
 
Är detta en allmän tiggartråd, jag har också en sjuk häst som jag inte vet vad slutnotan blir. Usch och fy, man måste faktiskt ta ansvar över det man skaffar sig, har man inte råd bör man avsäga sig det ansvaret. :devil:
 
Och nu sätter vi punkt för diskussionen om Rallebralles ekonomi. Man ska inte sparka på någon som redan ligger. Respekteras inte detta komma jag att börja rensa.

Det står er dock fritt att diskutera djurägares ekonomi i allmänhet.

/Moderator Jadzia
 

Liknande trådar

O
Övr. Hund Har nyligen tagit hand om en 3 årig Golden hanne, som har farit runt i sitt liv och vi är alltså hans 4:e hem enligt förra ägaren...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 380
Senast: Oasis
·
Övr. Hund Jag startade en tråd om hunden jag är extramatte åt för ett tag sedan, men kan för allt i världen inte hitta den. Nåväl. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: FjantaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp