Det är helg!

Idag ska det fortsätta byggas i stallet, och rida tjuriga märren. Imorgon ska jag hämta hem min åring, och röja på gårdsplanen (väldigt nödvändigt) :)

Enda planen jag har är väl att det behövs handlas samt en uteritt med pållen imorgon.

Annars verkar det vara en effektiv lördag här, tvättar, byter vatten till fiskarna och diskat. Samtliga aktiviteter synnerligen jättenödvändiga pga tidigare tidsbrist/slapphet! :P

Enda planen jag har är väl att det behövs handlas samt en uteritt med pållen imorgon.

Annars verkar det vara en effektiv lördag här, tvättar, byter vatten till fiskarna och diskat. Samtliga aktiviteter synnerligen jättenödvändiga pga tidigare tidsbrist/slapphet! :P

Idag har jag fått så himla fina presenter och blommor :love: kvällen kommer fortsättas med sambon med film, god mat och en pepparkakassockerkaka :d I morgon ska jag träffa två kompisar och ta en fika :)

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: movi
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 820
Senast: TantAgda
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 813

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka