Det är helg!

Idag ska det fortsätta byggas i stallet, och rida tjuriga märren. Imorgon ska jag hämta hem min åring, och röja på gårdsplanen (väldigt nödvändigt) :)

Enda planen jag har är väl att det behövs handlas samt en uteritt med pållen imorgon.

Annars verkar det vara en effektiv lördag här, tvättar, byter vatten till fiskarna och diskat. Samtliga aktiviteter synnerligen jättenödvändiga pga tidigare tidsbrist/slapphet! :P

Enda planen jag har är väl att det behövs handlas samt en uteritt med pållen imorgon.

Annars verkar det vara en effektiv lördag här, tvättar, byter vatten till fiskarna och diskat. Samtliga aktiviteter synnerligen jättenödvändiga pga tidigare tidsbrist/slapphet! :P

Idag har jag fått så himla fina presenter och blommor :love: kvällen kommer fortsättas med sambon med film, god mat och en pepparkakassockerkaka :d I morgon ska jag träffa två kompisar och ta en fika :)

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
430
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 066
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ De senaste årtiondena har vi sett tydligt hur den kristna högern i USA har påverkat politik och lagstiftning här hemma i norden. Jakten... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 591
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 210
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka