H
Hannaaa
Sv: Dessa jäkla människor
Vem har mobbat någon? Tål man inte kritik borde man hålla sig borta från sk. diskussionsforum. Dom som röker har valt att röka? Man blir inte beroende av en cigg, man VÄLJER att bli beroende, då tycker jag att man får ta kritiken. Fast nu riktas det inte ens kritik mot dom, utan mot dom som utsätter andra för sk*ten, dom som tar så litet ansvar att dom utsätter djur och barn för cancerframkallande ämnen, och allra värst - dom som röken I STALLET, som utsätter både hästar och människor för brandrisk och passiv rökning.
tycker att denna tråd börjar bli ganska tråkigt nu, bara massa elaka på hopp på rökare. Jag röker inte men ja mobbar inte dem som gör det. så länge de respektera att jag inte röker å inte blåser mig rakt i ansiktet.
dessutom e detta ett hästforum och inte ett diskutera rökning forum.
Jag tar nästan illa upp som inte är rökare därför att jag tycker hästsporten är något för alla oavsett.
Jag tar inte rökare i fösvar men ja tänker inte mobba ut dem från hästsporten heller. jag misstänker att de flesta e såpass vettiga att de inte röker inomhus å i stall osv utan utomhus elr på rökområden. om man tänker på antändningsrisk osv. får vi verkligen hoppas iaf.
Vem har mobbat någon? Tål man inte kritik borde man hålla sig borta från sk. diskussionsforum. Dom som röker har valt att röka? Man blir inte beroende av en cigg, man VÄLJER att bli beroende, då tycker jag att man får ta kritiken. Fast nu riktas det inte ens kritik mot dom, utan mot dom som utsätter andra för sk*ten, dom som tar så litet ansvar att dom utsätter djur och barn för cancerframkallande ämnen, och allra värst - dom som röken I STALLET, som utsätter både hästar och människor för brandrisk och passiv rökning.