Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men den slaktades väl förhoppningsvis?*kl*
våran förra ponny älskade röklukten, min moster rökte innan och ponnyn sprang alltid fram till hene och luktade på hennes händer och sen flemade hon hon va helt besatt i "rökhänder"
naturligtvis på hästryggen, det var ju det frågan gällde eller hur??
Det gör den ju inte som tur är!Inte alls "naturligtvis", handlade väl om rökning i hästsammanhang? Och naturligtvis svarade jag fortfarande på frågan "som om hästen skulle bry sig?"!
Det gör den ju inte som tur är!
Vaddå, passar ?? Förklara !!
Hur sitter man och bolmar som fan?
Kan man få det att ryka olika mkt beroende på hur man röker?
eller hur menar du?
just att röka ridande till häst har jag aldrig påstått någonting om, mer än att det ser oproffsigt ut. har du någon sin sett Glen Hysén röka under en match?
*kl*
våran förra ponny älskade röklukten, min moster rökte innan och ponnyn sprang alltid fram till hene och luktade på hennes händer och sen flemade hon hon va helt besatt i "rökhänder"
Kan du se dom nU?
Det var bland det dummast jag hört.
Skulle resturangpersonal och andra som ickerökare som förr var tvingande att vistas i rök vara beroende då eller?
Nej. Men det kan ju bero på att jag är rökare och har smittat min stackars dator.
Andra kanske kan se dom hur bra som helst.
Bilderna har ingenting med rökning o göra
Jag sk***er fullständigt i vad folk gör med sina hästar etc men för ett tag sedan fick en av våra inhyrningar låna min ena häst till en kompis som ville rida ut. Ett under att hon fortfarande lever med tanke på att hon sitter på MIN häst och rider med cigarett i munnen!! Jag blev fullständigt rabiat, hästen är en nervhoppa och om inte för rökens skull så kunde hon ha bränt honom. Behöver jag tillägga att både hon om inhysningen åkte ut med huvudet före
Jag accepterar inte rökning på mina hästar!