nice and happy
Trådstartare
Blir galen, hunden lekte lite våldsamt med bror sin för 3 veckor sedan.
Så klart klon blev lite trasig precis framtill. Kom lite blod & inge ont.
Linda & tvätta, varit bra ändå fram till i fre.
Då lekte han med bror igen & förmodligen fått sig en smäll där igen då han tjöt till & blev halt, under helgen vart han ohalt & slicka på den & igår kväll vart han på & slicka igen så idag vart den lite svullen & halt (Men sj klon är hel & läkt fint)
Åkte till vet för att det att de inte va nå annat med tån.
Klämde lite på han 1min & sade att det är "nog" lika bra att ta bort hela klon.
Fick tid för de i morrn...
Nu till min fundering. Fick penecilin idag för 10dagar, tror ni det kan räcka med att ge han det & tvätta runt klo & på med krage när han är sj & sko ute på promenad & bara gå korta svängar?
El måste man verkligen ta bort hela klon?
Eftersom den är torr & läkt. (Enligt han kunde de vara för att den är sprucken) Men jag har gjort undersökning under lampa & ser INGEN spricka)
Inte så att jag vill slippa vet kostanden utan vill slippa ta bort den om den kan få va kvar då det kommer ta ett tag för den att läka klokt i denna underlag.
Så klart klon blev lite trasig precis framtill. Kom lite blod & inge ont.
Linda & tvätta, varit bra ändå fram till i fre.
Då lekte han med bror igen & förmodligen fått sig en smäll där igen då han tjöt till & blev halt, under helgen vart han ohalt & slicka på den & igår kväll vart han på & slicka igen så idag vart den lite svullen & halt (Men sj klon är hel & läkt fint)
Åkte till vet för att det att de inte va nå annat med tån.
Klämde lite på han 1min & sade att det är "nog" lika bra att ta bort hela klon.
Fick tid för de i morrn...
Nu till min fundering. Fick penecilin idag för 10dagar, tror ni det kan räcka med att ge han det & tvätta runt klo & på med krage när han är sj & sko ute på promenad & bara gå korta svängar?
El måste man verkligen ta bort hela klon?
Eftersom den är torr & läkt. (Enligt han kunde de vara för att den är sprucken) Men jag har gjort undersökning under lampa & ser INGEN spricka)
Inte så att jag vill slippa vet kostanden utan vill slippa ta bort den om den kan få va kvar då det kommer ta ett tag för den att läka klokt i denna underlag.