Sv: design idesprutning
om någon uppfattat mitt inlägg som annonsering, ber jag hemskt mycket om ursäkt. det har verkligen inte varit min avsikt!
Att brodera ligger mej enormt varmt om hjärtat, det är ett livsnödvändigt för mej.
men jag har nått lite kulmen för vad jag kan brodera på. när familjen försynt påpekar att nej mams jag behöver ingen brodyr på just de här kläderna inser man att man måste hejda sig.
ideerna stod stilla och man ville göra något mera, så jag broderade lite hästsaker, som ingen tycktes uppskatta,efter anonsering. så jag undrade vad folk skulle uppskatta för att kanske kunna bli en pruduktiv människa igen, att vara en föredetting gör en inte så himla glad, jag vill jobba. och brodyr klarar jag i liten skala. men om jag ska klara att få till ett jobb så måste jag ju veta att det går att göra innan jag drar igång.
därav tråden, vad gillar höästägarna, hur vill hästägarna köpa mm
jag ville lära mej mera, är det möjligt att folk är så intresserade att jag skulle kunna jobba med detta 1-2 timmar om dagen.
Jag har avsiktligt ignorerat att svara på folks frågor om jag broderar på beställning för att det inte ska ses som reklam. utan just en ideesprutning. jag trodde det var ok, med tanke på hur många frågor det finns i forumet om andra services de planerar att utföra,och även gör.
men om tråden inverkar negativt på forumet, så ber jag er ta bort den. jag har redan fått så mycket av alla som svarat, höjt självförtroende, en spark i baken och massor av roliga ideer och dem tackar jag varmt för.
Ber om ursäkt!