A
Annki
Min underbara sköthäst, en kallblodstravare, vallack, på 13 år har blivit deprimerad. Han vill inte komma in från hagen, står i ett hörn och hänger och vill inte ens titta åt mitt håll. Jag kan gå in i hagen och hämta honom utan bekymmer men han verkar så ledsen på något vis. Igår när vi skulle ut på ridtur fejkade han en hälta. När vi tittade på honom haltade han och när han trodde att vi inte såg gick han normalt. Han verkar så hängig och ledsen, det känns så hemskt! Vad skall jag göra för att han skall må bättre.
Tjejjen han står hos nu äger honom inte. Han har stått i Gävle innan och ägaren hade inte tid för honom så han kom till oss istället för att se om vi ville ha honom, dessvärre är han så deppig nu trots att han inte varit det innan (haft honom sedan början av december -04).
Någon som har något förslag på hur vi skall få honom att bli gladare och piggare! Mår så dåligt när han mår dåligt på nåt vis
Tjejjen han står hos nu äger honom inte. Han har stått i Gävle innan och ägaren hade inte tid för honom så han kom till oss istället för att se om vi ville ha honom, dessvärre är han så deppig nu trots att han inte varit det innan (haft honom sedan början av december -04).
Någon som har något förslag på hur vi skall få honom att bli gladare och piggare! Mår så dåligt när han mår dåligt på nåt vis