Deodoranter som inte kliar

Den röda vichy testade jag efter tips men tycker den luktar väldigt starkt! Jag är inte känslig för dofter men den får det att kittlas i näsan som inför en nysning.
 
Den röda vichy testade jag efter tips men tycker den luktar väldigt starkt! Jag är inte känslig för dofter men den får det att kittlas i näsan som inför en nysning.
Tycker du? Jag tycker den är ganska mild i doften. Det finns ju den med vit kork som inte luktar något alls, tyvärr tycker jag inte den är lika bra.

Vet inte varför men tycker ofta det är så att parfymfria produkter liksom känns som att de fungerar sämre, vilket är helt orimligt egentligen.
 
Jag är superkänslig, men Rexonas gröna med aloe vera kan jag använda!

IMG_3173.png
 
Jag reagerar på ganska många deodoranter/antiperspiranter och är dessutom känslig för dofter. Men det brukar av någon outgrundlig anledning ofta vara så att när jag hittar någon som funkar så försvinner den från marknaden efter ett tag. Just nu använder jag den här från Aco, som jag inte får klåda av och den doftar milt och behagligt.
1717166770821.png
 

Liknande trådar

Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 576
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid haft ett känsligt luktsinne, men jag upplever att känsligheten har förstärkts med åren. Jag har tidigare skrivit ett...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 104
Senast: Martenix
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så...
2
Svar
31
· Visningar
4 905

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp