Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bats med röd kork från Apoteket tycker jag är superbra, billig och dryg också!Vad använder ni för deodorant?
Har använt rexona i fler år men nu tycker jag den inte ens funkar en halv dag innan jag känner mig ofräsh...
Vill ha tips på någon som håller en hel dag
Hur appliceras den? Låter ju kanon!JAG HAR HITTAT DEN BÄSTA EVER
Och ja, jag är så glad för detta att jag tänker ge bort den till typ alla I julklapp och måste skrika i detta inlägget
Har aldrig hittat någon jag tycker funkar men köper nu en ekologisk, simpel från Grinde som görs här i Malmö. Man får lukta lite thaikäk för det är väl typ citrongräs o nån sheagrej men alltså den är verkligen f a n t a s t i s k t bra. Du kan svettas helt blöt flera gånger om och luktar ändå inget 24 h efter dusch och den första appliceringen. Det är seriöst så sjukt hur bra den passar åtm mig! Haft den sedan i somras så den är verkligen väl testat i stallet osv. Kläderna luktar inte heller illa så fort jag svettats minsta lilla i dem en gång. Vilket också blir mer miljövänligt!
Hur appliceras den? Låter ju kanon!
Jag har en sån deo (annat märke), jag tycker tyvärr att det är lite besvärlig applicering! Men tycker idén är kanon, dock svettas jag mycket och måste fylla på under dagen oavsett deo och det fungerar inte att langa upp en burk och kleta på under en föreläsningDet är en kräm i en burk! Så som att smörja in händerna typ. Jag är också så ofantligt glad att jag härmed kunnat sluta raka mig (pga tyckte det luktade lättare illa om jag inte rakade mig tidigare o kände mig fast) men det funkar lika bra oavsett att applicera tycker jag. Man ska ta som enrtas storlek per armhåla står det, tror jag använder typ såpass mycket. Tar så att jag känner att jag smort in området liksom.
Hade btw fel tror jag. Har dålig koll på citrongräs vs eteriska oljorna som stod med
Jag har en sån deo (annat märke), jag tycker tyvärr att det är lite besvärlig applicering! Men tycker idén är kanon, dock svettas jag mycket och måste fylla på under dagen oavsett deo och det fungerar inte att langa upp en burk och kleta på under en föreläsning
Jag är i princip övertalad. Ska genast googla.Då borde du ju testa denna, jag har bara fyllt på en gång när mitt varmvatten var slut o jag inte duschade på 3 dagar (normalt varje dag). Den ÄR verkligen så bra
Saltdeo från Maria Åkerberg! Jag svettas mycket och trodde aldrig jag skulle hitta något som funkar mer än en halv dag, men denna är toppen! Den är helt doftfri, vilket jag gillar. Ingen stark doft som "krockar" med min parfym och många deodoranter med doft får bara min svett att lukta illa, men med en hint av citrus typ Den räcker också hur länge som helst. Jag har haft min i snart 1,5 år och har inte ens använt halva. Tipsar starkt
den fungerar inte på mig heller. Tyvärr var den du länkade extremt nära ingredienser till "naturlig deo" som jag redan provat och den fungerar sådär, så jag "törs" inte köpa den du älskar..Den testade jag först pga jag bara köper MÅ i allt annat. Funkade noll på mig
Det verkar ffa vara hur olika de fungerar på en själv än just vad det är?
den fungerar inte på mig heller. Tyvärr var den du länkade extremt nära ingredienser till "naturlig deo" som jag redan provat och den fungerar sådär, så jag "törs" inte köpa den du älskar..