denna möbel?

Hallonsoda

Trådstartare
Ärade bukefalister....

vad är den här möbeln till för??? (den centrala i bilden alltså. har listat ut den andra!) ska man ha tidningar i den? i så fall på vilken ledd (magasin trillar ut om man bara stoppar i dem). jag trodde först att det var vinflaskor som skulle in tills jag insåg att jag aldrig skådat en vinflaska med sådan form.

google är inte behjälpligt i det här fallet :D! säg att ni är!

Bild2012-10-12kl1952.jpg

Sv: denna möbel?

jo jag tänkte också det.. men är inte det lite elakt mot tidningarna :angel:? och ska man ha tabloidformat eller magasin :D? haha den där saken får bestämma vilka prenumerationer jag kommer skaffa :D

Jag tror det är så man ska göra, trots tidningarnas känslor :) Tror det gäller magazin som tex Elle.

Är det 7 "fack"?
Farmor har en sådan för dagstidningen (tabloidformat) när hon läst den så viker hon den och stoppar in den i "dagens" fack :)

Liknande trådar

Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 017
Senast: Otherside
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 218
Senast: Snurrfian
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 815
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
955
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka