Den vilda jakten på plånboken

Blueberry

Trådstartare
Min man fyller snart år, han ska bland annat få en plånbok - men jag hittar inte den rätta. Nu förlitar jag mig på er.

Den ska:
-Vara snygg
-Ha typ vanlig plånboksstorlek
-Vara gjord av material, vilket är inte så noga
-Kosta max 600 kronor
-Ha typ 10 kortfack (det är den här punkten som sabbar det för mig)

Har ni några förslag?

Kolla www.saddler.com , de har mycket fint!

För övrigt är detta typ den snyggaste plånboken jag sett :love: Men den kanske har för få fack också (för dyr?)
ML3217200_1

Min man fyller snart år, han ska bland annat få en plånbok - men jag hittar inte den rätta. Nu förlitar jag mig på er.

Den ska:
-Vara snygg
-Kosta max 600 kronor

Har ni några förslag?

Tigers plånböcker är snygga, tror de finns någon modell med minst tio kortfack. Är inte så billiga men min sambos ser snygg ut efter flera år. Finns på väskaffären på hörnet vid stora torget i Karlstad.

Den ska:
-Vara snygg
-Kosta max 600 kronor

Har ni några förslag?

Min sambo har en av den här typen:
barrington_dollarplnbok_4.jpg

Fast hans är utan knapp visserligen. 13 kortfack, fönsterfack för leg/körkort samt att även stora sedlar får plats ordentligt. (eller i hans fall sjuttioelva andra saker)

Eller något sådant här kanske?
http://www.väskan.com/art/spikes-sparrow-1

Den ska:
-Vara snygg
-Kosta max 600 kronor

Har ni några förslag?

Min kille fick en plånbok från Tiger of sweden för några år sen på sin födelsedag. Den har massa kortplatser och är sjukt snygg! Enda minuset är att den inte har myntfack men det klarar man sig utan, de lägger han i fickan och sen hamnar de i min plånbok ;)

I love you guys :love:
Jag ska börja med att spana in om det finns några plånböcker från Tiger inne i stan. De verkar onekligen snygga och lovande :up: Ska kolla om väskaffären på hörnet har öppet i morgon....

På andra plats ligger just nu en dollarplånka från skinnplanbok.se

Fortsätt gärna tipsa också :)

52AFA845-CC2D-42E9-8F07-C6316F3CE7B3_zpsvj9p5zoo.jpg
Den här har 13 fack, minst. Inget myntfack men det gör inget. Hopvikt 10x12cm i smidigt skinn. Hoppas den håller länge för jag vet inte var den är köpt eller hur jag fått den, men det står Nissan tryckt på den.
Oj va stor bild

Det blev en svart dollarmodell från SDLR. :)

Jag kollade läääänge på en motsvarande från Tiger, men den var för stel och stram liksom. Inte lika skön alls, dessutom betydligt dyrare. Den från SDLR har lite struktur på utsidan också, väldigt skön att hålla i.

Sådär.
Nu är jag 600 kronor fattigare :angel:

Tack för hjälpen :bow:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 393
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 031
Senast: Wingates
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 471
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka