Den ultimata leksaken

Widerberg

Trådstartare
Vasken! Och speciellt vattnet :p
Iaf om min katt får bestämma :D

SUC55627.jpg

SUC55628.jpg

SUC55630.jpg

SUC55631.jpg

Sv: Den ultimata leksaken

Oj oj, den dag min katt gör så där är han allvarligt sjuk :rofl:
Han avskyr vatten högst på denna jord, han får panik om han är i närheten då någon sätter på en kran.
Det har resulterat i att jag konstant har klomärken på axeln, eftersom att han gärna sitter där då jag går i huset, även då jag går på toaletten eller dricker vatten :rofl:

Mina katter gör åxå så. vasken är deras allt i allo. Dom sover där, leker där å dricker där. Å är de nu så att de ligger disk ivägen så är dom snabba på å hjälpas åt så den försvinner :d
Min kompis katt är helt inne på badkar nu hon. Maste alltid finnas lite vatten i de så hon kan dricka å leka i.

oh vad söt! vill nästan ha en kattunge.. känns så tomt efter min katts bortgång för två veckor sedan :( man blir ju så glad av katter och deras upptåg =)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 219
Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 065
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama