Den ultimata FT-ryttaren?

Sv: Den ultimata FT-ryttaren?

oj, förlåt! ibland skriver ni så lika så man tror att det kanske är någon som är lite... schizofren som har skapat två konton :devil:;)

nejdå, men jag misstog mig lite där! :p

Ja jag vet, jag har oxå reagerat på det där :angel: Det är lite jobbigt att ha en wannabe efter sig hela tiden som bara måste härma allt man gör :devil:

Ja jag vet, jag har oxå reagerat på det där :angel: Det är lite jobbigt att ha en wannabe efter sig hela tiden som bara måste härma allt man gör :devil:

Javisst är ni ju jättelika :devil:... :rofl::rofl::rofl:

Javisst är ni ju jättelika :devil:... :rofl::rofl::rofl:

Ja absolut! Förutom lite smådetaljer som att jag är gladare, trevligare, käckare, har ca 1000 fler vänner, kan hoppa terräng på Grå och några små detaljer till...:devil:

Men bortsett från det så är vi tvillingar!:D:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När det arrangeras internationell fälttävlan hos Gärds Ryttarförening till helgen syns flera toppryttare i startfältet. Tre av fyra...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 147
Senast: Lyan
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 980
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur