M
memmalotta
Nu finns det en tråd om den ultimata FT-hästen, men vad tycker ni krävs hos den ultimata FT-ryttaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rida dressyr som en dressyrryttare på GP nivå, hoppa som en hoppryttare på GP nivå och rida terräng som som Mark Todd = den ultimata FT- ryttaren.
Finns ju några som rider GP dressyr i världseliten i fälttävlan men inte GP hoppning då och tvärtom.
Nu finns det en tråd om den ultimata FT-hästen, men vad tycker ni krävs hos den ultimata FT-ryttaren?
Inte det svar jag ville ha även en ryttare på debutantnivå kan arta sig till en ultimat FT-ryttare. Tänkte mer på EGENSKAPER
Ryttarkänsla, hinderöga, vältränad, ödmjuk, orädd, målmedveten samt älska det den håller på med...
ett ordentligt och bra svar, tack!
sluta motarbeta nu
det finns andra egenskaper som är viktiga förutom att rida bra.
Ok det allra viktigaste då och det enda som räknas
PENGAR !!
men du glömmer utseendet då. Det har betydelse om du ska få igenom ändringar av terrängbanan på tävling, TR osv
Det trodde jag hängde mer på namnet..?
Så sammanfattningsvis skall man vara ung, snygg, rik och välkänd och putta in lite sponsorpengar tja inte så stor skillnad emot något annat då mao.
Nämen hörrni gamla tanter, ni får allt hoppa tillbaka till sandlådan om ni inte kan hålla er på mattan i min tråd!
Kom igen nu, inget mera trams