Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gullan86
Här har jag inte så mycket att säga. Du har lagt ut så många bilder och det finns naturligtvis något att säga om alla men ser egentligen inget så här genomgående som är nå jätte fel rakt igenom.
Det jag ser att du har en tendens att sjunka ihop lite när du är avslappnad(?) och att du som jag gärna riktar blicken och där med hela huvudet snett nedåt för att se på hästen så det är väl kanske det då som du verkligen borde tänka på.
Anser du själv att du har något riktigt sits problem och i så fall vad?
Jag måste bara få för tipsen!
Provade allt du skrivit idag och wow, oh my god o typ holy sh*t vad bra ridpasset gick
Jag provade travtipset med "öppna" knän, först blev han spänd men sen gled han rakt in i REN trav, det var helt underbart. Tänkte även på att känna båda sittbenen när jag värmde upp o jodå, båda fanns där o när jag kände båda sittbenen blev jag rakare i ryggen o spändheten i axlarna försvann. Min kompis fotade, tyvärr blev bilderna jättedåliga så det är nog inget att visa men det kommer bilder i helgen hoppas jag
Så åter igen, tusen miljoner tack för tipsen
alltsá nu utsætter jag mig sjælv för pajkastning! Varságoda!
Lát det börja....jag duckar!
Filmen bör ses drickande en Viking-öl, ætandes pá torkad fisk och accompanierat av en ful islændsk sáng för att fá bæsta filmkænslan som matchar hela min bondestil.
Tur att filmen har dálig kvalitét
http://www.youtube.com/watch?v=MS6hhHAoiY4