Den nya spiken

Självhäftande krokar har aldrig varit nån höjdare - krokens lim håller nog (ibland) men inte klistret i tapeten, och då blir det stor reva om man har otur. Förutom det att har man tung tavla med glas i ramen så är det både glaskros på golvet och hack i golvet.

Så posetiv jag var nu! Tror inte på det, men vet givetvis inte.

Som @ptr säger. Tapeten kan släppa från underlaget, den kan separera i sig själv, och på en målad yta kan färgen släppa från underlaget. Till lätta småsaker - visst. Men inget över... tja, några hekto imho.

• Gilla
Reactions: ptr
Den ska vara godkänd för upp till 2kg. En lättare tavla på en fast vägg är den säkert bra för. Däremot funderar jag på hur lätt den är att få bort. Ett litet spikhål syns ju mindre än en reva i tapeten eller klister som inte går bort. Det skulle väl vara hårda betongväggar som är svåra att spika i som den skulle vara bra till kanske.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 449
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: ptr
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar