Den godaste alkoholfria glöggen???

Chili-choklad från Dufvenkrooks är supergod och inte så söt. Har nog lite alkohol i sig men tillräckligt lite för att kunna säljas på ICA :) Gillar man däremot sött är deras variant med hjortron helt sjukt god också!

Morberg
glogg-2-2--750ml-morberg-collection.jpg

Jag provade Morbergs Svartvinbärsglögg (alkoholfri) men den smakade bara saft. Men den vanliga är kanske bättre.

Jag tycker att Blossas Blåbär och Ingefära är god. Inte för söt och ingefäran "ersätte" alkoholen lite genom att det gav glöggen en liten kick smakmässigt. Den smakade inte saft alls som de flesta alkoholfria glöggar gör. Väldigt god!

Jag tyckte tyvärr inte att den smakade så mycket alls, blev besviken då det lät så himla gott!
Sambon köpte blossas "vanliga" fast ekologisk häromdagen, den tyckte jag var bra :)

Hur alkoholfri ska det vara? Får det vara baserat på vin? Isåfall är nog Blossas alkoholfria ett bra alternativ.

Liknande trådar

Tjatter Hur ofta gör ni goda gärningar? Vad kan det vara ni gör då?
Svar
3
· Visningar
327
Senast: Takire
·
Mat Tänkte bjuda på snittar inom snar framtid och önskar lite inspiration, så vilka är era godaste snittar?
Svar
12
· Visningar
671
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
209
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar