Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har liksom inte alls samma eleganta stil som @fio när det gäller att skutta ner i vatten.
Visa bifogad fil 30105
Men har du en irländare?
Nej, och det är naturligtvis det som är problemet!
Jag har liksom inte alls samma eleganta stil som @fio när det gäller att skutta ner i vatten.
Visa bifogad fil 30105
Man får känslan att du inte riktigt VILL ut i det där vattnet...? Men din häst ser ganska entusiastisk ut iaf.
Eftersom hon är ett norskt fullblod kommer dock betessäsongen inom kort att ta bort detta problem.
Slutsats dragen efter alla kommentar här: Köp en irländare om ni inte själva gillar att bada i vattenhinder!
Ska typ alla till Dagstorp i helgen? Jag åker även med som semester-groom till Strömsholm. Hade en pytteliten förhoppning om att kunna tävla där själv i år, men vi kom inte så långt i Gärds Så hon får gå Dagstorp och sköter hon sig där får hon gå stilterräng i Sporren. Gör hon inte det blir det lite hopp-satsning istället.
Ska typ alla till Dagstorp i helgen? Jag åker även med som semester-groom till Strömsholm. Hade en pytteliten förhoppning om att kunna tävla där själv i år, men vi kom inte så långt i Gärds Så hon får gå Dagstorp och sköter hon sig där får hon gå stilterräng i Sporren. Gör hon inte det blir det lite hopp-satsning istället.
Nej, blir inte Dagstorp för oss. Jag var anmäld, men sen skulle alla gå på 40-årsfest och då var jag tvungen att hänga på.
Håller tummarna för att hon sköter sig! Jag ska till Dagstorp, är orimligt laddad. Senaste träningen gjorde han så himla bra och var sådär perfekt reglerbar. Dock är det under förutsättning att hans ena sko sitter kvar/ hovslagaren är anträffbar och kan sätta i ett par extra sömmar. Upptäckte idag att han dragit av en flisa på ena framhoven och två sömmar lösa. Så nu sitter den med en söm kvar på insidan, sitter rejält fast men inget som känns lämpligt att tävla medSka typ alla till Dagstorp i helgen? Jag åker även med som semester-groom till Strömsholm. Hade en pytteliten förhoppning om att kunna tävla där själv i år, men vi kom inte så långt i Gärds Så hon får gå Dagstorp och sköter hon sig där får hon gå stilterräng i Sporren. Gör hon inte det blir det lite hopp-satsning istället.
Ne. Jag ska visa lilla grå på utställning. Är ett vrak redan. Tur hon är cool...
Visa bifogad fil 30516
För annars skulle du till Dagstorp
Finns det ingen i stallet som kan fixa eller ev kolla ut någon i Dagstorp. Sånt ska man lära sig att göra själv säger alltid @workahlicHåller tummarna för att hon sköter sig! Jag ska till Dagstorp, är orimligt laddad. Senaste träningen gjorde han så himla bra och var sådär perfekt reglerbar. Dock är det under förutsättning att hans ena sko sitter kvar/ hovslagaren är anträffbar och kan sätta i ett par extra sömmar. Upptäckte idag att han dragit av en flisa på ena framhoven och två sömmar lösa. Så nu sitter den med en söm kvar på insidan, sitter rejält fast men inget som känns lämpligt att tävla med
Nej, jag är inte så ledsen längre faktiskt. Känns som att jag har passat bollen till henne också får hon bestämmaDet finns jättefina hopptävlingar så det behöver du inte vara ledsen för!
Nej, jag är inte så ledsen längre faktiskt. Känns som att jag har passat bollen till henne också får hon bestämma