Marvin
Trådstartare
Sant!
Min häst har visserligen multipla personligheter....
Tränade hoppning igår, tränaren sa att min häst är som ett kinderägg!! Tre hästar i en! Och man vet aldrig vad man får....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant!
Min häst har visserligen multipla personligheter....
Tränade hoppning igår, tränaren sa att min häst är som ett kinderägg!! Tre hästar i en! Och man vet aldrig vad man får....
"Men det ska va nåt spännande och nåt man kan leka med" "och choklad!"
Känns ju harmoniskt om dressyrhästen tittar fram mitt ute på terrängbanan...Tränade hoppning igår, tränaren sa att min häst är som ett kinderägg!! Tre hästar i en! Och man vet aldrig vad man får....
Känns ju harmoniskt om dressyrhästen tittar fram mitt ute på terrängbanan...
Hur listar man ut vilken dag man smartast ska åka om man vill starta H90 och den erbjuds både lördag o söndag?
@Bison kan ju vara så att du kommit i dressyrträsket. Vi har alla varit där.. dressyren har gått jättebra men tyvärr är vi kvar där till hoppningen och rider i undertempo och backar fram till hindren.
Ja, där hamnar jag gärna på tävling.
Men i år har det inte fungerat på träning heller. Det börjar bra, sen fuckar jag upp allting. Sista träningarna gick det inte ens bra i början, jag blir blockerad, osäker och rädd.
Helt ologiskt eftersom jag inte är ett dugg rädd i terrängen. Där rider jag bra och säkert.
Ja vips så förlorar man en 3:e plats om man inte följer ditt råd. 68.9% i dressyren denna gång, rev sista (!) hindret i hoppningen o nolla i terrängen gav en 9:e plats utan rosett. Är ofantligt nöjd med min fantastiska terrängmaskin!Nästa gång låter ni bli att peta nåt i hoppningen och, vips, så har ni vunnit.
Det är inte alls ologiskt. Jag kan räkna upp 1000 ft ryttare genom åren som har haft samma problem inklusive mig själv.
Har du funderat på mental coach? Typ RyttarinspirationJa, där hamnar jag gärna på tävling.
Men i år har det inte fungerat på träning heller. Det börjar bra, sen fuckar jag upp allting. Sista träningarna gick det inte ens bra i början, jag blir blockerad, osäker och rädd.
Helt ologiskt eftersom jag inte är ett dugg rädd i terrängen. Där rider jag bra och säkert.
Ser ut som han tänker; BADA!!! JIPPIE!!