Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland är jag understimulerad, ok?
Det kan också ha berott på att jag blev uppkäkad i ulvleken. :p

Men det är väl fan inte vårt fel att du är så klantig :p Är det det som det går ut på alla ulvlekar? Att inte bli uppäten.. har aldrig fattat vad det går ut på.

Och innan det kommer någon dryg kommentar så tänker jag påminna dig om att det var inte så längesedan som du inte heller fattade de där ulvlekarna, så det så! :sneaky:

Men det är väl fan inte vårt fel att du är så klantig :p Är det det som det går ut på alla ulvlekar? Att inte bli uppäten.. har aldrig fattat vad det går ut på.

Och innan det kommer någon dryg kommentar så tänker jag påminna dig om att det var inte så längesedan som du inte heller fattade de där ulvlekarna, så det så! :sneaky:
Vadå klantig?!? :mad: Jag styr inte över käken. :angel:

Vaddå antingen röstas man död eller väljs ut och dör? Vad är lynch?
Lynch är när man röstas ut och det sker oftast med deadline på kvällen. Sen under natten bestämmer ulvarna vem de vill käka upp och det avslöjas oftast morgonen efter. I den pågående leken kl 1 på natten.

lynch?
Lynch är när man röstas ut och det sker oftast med deadline på kvällen. Sen under natten bestämmer ulvarna vem de vill käka upp och det avslöjas oftast morgonen efter. I den pågående leken kl 1 på natten.

Ja men vafan oavsett så dör man ju och får inte vara med längre...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 632
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38