LenaH
Trådstartare
Ibland är jag understimulerad, ok?Ja vi hade faktiskt klarat oss på en tråd... lätt
Det kan också ha berott på att jag blev uppkäkad i ulvleken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland är jag understimulerad, ok?Ja vi hade faktiskt klarat oss på en tråd... lätt
Ibland är jag understimulerad, ok?
Det kan också ha berott på att jag blev uppkäkad i ulvleken.
Vadå klantig?!? Jag styr inte över käken.Men det är väl fan inte vårt fel att du är så klantig Är det det som det går ut på alla ulvlekar? Att inte bli uppäten.. har aldrig fattat vad det går ut på.
Och innan det kommer någon dryg kommentar så tänker jag påminna dig om att det var inte så längesedan som du inte heller fattade de där ulvlekarna, så det så!
Vad f-n är ulvlek?
Det har jag oxå alltid undrat utan att våga fråga!
Vadå klantig?!? Jag styr inte över käken.
Nja, det är skillnad på käk och lynch.Verkar som vemsomhelst kan bli uppäten, god eller ej?
Nja, det är skillnad på käk och lynch.
Lynch är när man röstas ut och det sker oftast med deadline på kvällen. Sen under natten bestämmer ulvarna vem de vill käka upp och det avslöjas oftast morgonen efter. I den pågående leken kl 1 på natten.Vaddå antingen röstas man död eller väljs ut och dör? Vad är lynch?
Lynch är när man röstas ut och det sker oftast med deadline på kvällen. Sen under natten bestämmer ulvarna vem de vill käka upp och det avslöjas oftast morgonen efter. I den pågående leken kl 1 på natten.
Snacka om fel tråd, borde jag skapa en ulvlekstråd på ft-forumet?
Ja eller så får man försöka vara så skicklig så man kan stanna kvar...lynch?
Ja men vafan oavsett så dör man ju och får inte vara med längre...
Ja eller så får man försöka vara så skicklig så man kan stanna kvar...
Nä, det kan vara klantigt att bli lynchad men käket är svårt att påverka.Ja, men då var det ju klantigt av dig att bli uppkäkad