Den absoluta bästa och optimala tröjan

AliiceeZ

Trådstartare
Okej, jag behöver köpa en ny rid tröja. Har kollat runt lite och kikat på vad det finns men hittar inget som är sådär perfekt. Så jag behöver hjälp att hitta den bästa lite tjockare, långärmade tröjan att rida i nu i vår och sommar.

Min krav:
- Andningsmaterial
- Tunt material så att det inte blir klumpigt men som ändå är varm vid lite kyligare dagar
- Långarmad
- Ingen huva, gärna lite högre krage men inget krav
- Gärna i färger som grå eller svart
- Och den ska vara snygg och stilren

Finns denna tröja? Skriv gärna märke/namn som har denna tröja, ej butik då det inte är tillåtet!

Googla på "löpartröja dam långärmad" så får du upp en hel del. Jag har själv en grå med låg krage och halv dragkedja som jag gillar att rida i.

Underställströja i ren merinoull. Finns inget skönare plagg i stallet. Blåser det lägger du till en softshellväst. Är det lite kyligt en lusekofta eller fleecejacka.

Det bästa med ull är att den andas jättebra och håller dig lagom varm även om du svettas eller blir regnad på.

Jag är jättenöjd med min fleecetröja från Stierna! Tunn men värmer bra ändå och glansig yttersida så smuts och hästhår inte fastnar.

Kollade upp sporty, hittade den i fägen "candy" på en engelsk sida. Synd dom inte har den i spöoks butik... Aja. Den var sjukt snygg. :love:

Jag har en UHIP jag gillar men den har luva, mjuk så den märks inte under andra kläder men olydig när den är på egen hand.

Upptäckte nu när jag har 36/S/XS att många tröjor blir för korta i ärmarna :eek:

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 285
Senast: Djurvän
·
Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Liten
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798
Hoppning Hej! Okej. Om tre veckor är det tävlingsdebut för både mig och hästen som ekipage, svensk hoppdebut för pållan och "återdebut" för mig...
2
Svar
35
· Visningar
5 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka