Åh va kul, grattis!!Tjoho det blev godkänt doftprov eukalyptus!
Visa bifogad fil 52492
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh va kul, grattis!!Tjoho det blev godkänt doftprov eukalyptus!
Visa bifogad fil 52492
Tjoho det blev godkänt doftprov eukalyptus!
Visa bifogad fil 52492
Jo då! Det är min allra bästa Dazzling DahliaMärklig fråga kanske men det råkar inte vara La Leias Dahlia? Väldigt likt iaf
Åh va kul, grattis!!
Klart det blev!! Grattis!
Grattis!Tjoho det blev godkänt doftprov eukalyptus!
Visa bifogad fil 52492
Tack så mycket! Jag var lite nervös ändå, ny plats, väldigt varmt och blåsigt här i Stockholm och utomhus såklart. Vi har nog mest gjort behållarsök inomhus faktiskt (jag tycker det är lite tråkigt så tränar mest de tre andra söken ). Blev så peppad på att anmäla till riktig tävling nu men får vänta till augusti då alla andra inom regionen är inställda.
Det där är ju så himla tråkigt!Jag har planerat doftprov i Lavendel på onsdag. Men eftersom SKK inte följer FHMs rekommendationer så kommer inte alla kunna göra provet. Man får bara vara femtio totalt på en tävling nu, även om man inte är alla på en gång. De hade planerat jättebra, små grupper osv. Men nu kan inte alla anmälda göra för det är fler anmälda än 50, även om några är kl 17 och några kl 20...
Min man är nämligen anmäld med Ebba också, till Klass 1. Och vi har lååångt kvar till Klass 3, så därav är det bättre att maken kör DP1 och kan tävla, än att jag gör något jag egentligen inte behöver.
Gällande tävlingar finns det EN i klass 2 inom två timmar hittills i år.
Måste man ta nytt doftprov för varje person som tävlar alltså? Det visste inte jagJag har planerat doftprov i Lavendel på onsdag. Men eftersom SKK inte följer FHMs rekommendationer så kommer inte alla kunna göra provet. Man får bara vara femtio totalt på en tävling nu, även om man inte är alla på en gång. De hade planerat jättebra, små grupper osv. Men nu kan inte alla anmälda göra för det är fler anmälda än 50, även om några är kl 17 och några kl 20...
Min man är nämligen anmäld med Ebba också, till Klass 1. Och vi har lååångt kvar till Klass 3, så därav är det bättre att maken kör DP1 och kan tävla, än att jag gör något jag egentligen inte behöver.
Gällande tävlingar finns det EN i klass 2 inom två timmar hittills i år.
Tyckte att jag kände igen henne från dvärgschnauzerringens hemsidaJo då! Det är min allra bästa Dazzling Dahlia
Måste man ta nytt doftprov för varje person som tävlar alltså? Det visste inte jag
Japp, det måste man.Måste man ta nytt doftprov för varje person som tävlar alltså? Det visste inte jag
Japp! Doftprovet görs av två anledningar
1 - man ska visa att hunden kan doften
2 - föraren ska visa att den kan läsa hunden
Så ett prov för varje förare för varje doft!
Fullkomligt rimligt, har bara inte tänkt så långt innanJapp, det måste man.
Så hunden kan tävla TSM1 och TSM3 samtidigt
Fullkomligt rimligt, har bara inte tänkt så långt innan
Åk till Eskilstuna, där finns sandtag typ överallt som man får springa runt i hur bäst man vill.Jag skulle vilja besöka sandtag där hundarna får springa för träningens skull, men har ingen aning om vart såna finns som man faktiskt får åka till. Ser ju att folk gör sånt och har länge velat. Någon som vet?
Jaså? Då får jag nog ta och göra det! Du råkar inte ha adressen till ett?Åk till Eskilstuna, där finns sandtag typ överallt som man får springa runt i hur bäst man vill.
Jag brukar åka till Gunnarssons Åkeri i Ärla, men från Stockholm när man svänger av från E20 mot ärla/Eskilstuna finns flera sandgropar man kan välja emellan.Jaså? Då får jag nog ta och göra det! Du råkar inte ha adressen till ett?
Och där får man låta hundarna springa? Trodde det krävdes ett sandtag som inte är aktivt!Jag brukar åka till Gunnarssons Åkeri i Ärla, men från Stockholm när man svänger av från E20 mot ärla/Eskilstuna finns flera sandgropar man kan välja emellan.