Vilken kalashärlig hunddag!
Långpromenad i toppenväder, och på kvällen hade både jag och Marvin det hittills roligaste kurstillfället någonsin
Det var ju nämligen tema inkallning, vilket är vad Marvin lyssnar bäst på förutom hopp & lek
Ingenting är så roligt som att springa till matte och få godis! Han tyckte det var toppenkul, vi hade långlina så han fick ju springa
Vände på en femöring i rasande fart oavsett störning, då blev jag riktigt stolt faktiskt
Instruktören blev också imponerad, både av hur väl inkallningen sitter och av hur snabb han är! Han var också ännu modigare och mer taggad än förra gången, det är alltid kul när han tar för sig i världen för han är ju ganska försiktig av sig.
En annan kul grej med Marvin är att han har lärt sig nu hur sovsäcken som vi fick med från uppfödaren funkar (den är mysigast när man ligger
i den
), och han berättar nu att han vill ligga i den hellre än under en vanlig filt
Med Torsten har jag frishejpat in snurra, och idag testade vi även utomhus och det gick bra! När jag stod och klippte godis inför kursen testade han att snurra flera gånger för att få smaka, haha
Stolt över skitungarna
Och njuter av att Marvin ännu tycker att jag är viktigast i världen, jag vet att det kan komma att ändras