Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bäst du passar dig för @dobbis nu... hon kan ju vara lite som sin namne
Vad roligt med vallning hela dagen, är bara lite avundsjuk Var det E som var instruktör? Jag blir så sugen på en corgi ibland, speciellt när jag ser alla vallningsbilder Fast med min otur skulle jag väl få en som absolut inte vill vallaVi var och vallade hela dagen igår, hade med både Nessie och Nano. Vi fick gå bana och så vallade jag och Nessie slalom mellan stolpar, det gick jättebra!
Nano fick mest springa runt fåren, hon har supersvårt för vänster och förstår egentligen inte alls vitsen med får.
På måndag ska jag åka och hämta min nya bil! Sen ska jag klura på hur jag inreder den bäst för att få plats med alla hundarna..
Visa bifogad fil 51222
Vad roligt med vallning hela dagen, är bara lite avundsjuk Var det E som var instruktör? Jag blir så sugen på en corgi ibland, speciellt när jag ser alla vallningsbilder Fast med min otur skulle jag väl få en som absolut inte vill valla
Mina märks det knappt på att de löper, utom babianrumpanLöptikar är kul, not...
Jag har 2 ridande porrgrodor här hemma,är så trött på dom.Löptikar är kul, not...
Jag har 2 ridande porrgrodor här hemma,är så trött på dom.
Här har labben fått för sig att man inte kan bajsa ute om det luktar av annan hund, så hon skiter inne istället det enda stället hon bajsar på ute just nu är hennes egen hundgård. Tomten duger heller inte nu iom den nya valpen och utanför tomten går absolut inte iom grannskapets hundar. Tror hon skitit inne på natten tre ggr senaste veckan. Tom min 4-månaders valp är mer rumsren i dagslägetMina märks det knappt på att de löper, utom babianrumpan
Ja, det var det.
De corgis jag sett på valläger har överlag haft förvånansvärt mycket vall i sig och det är väl typ en hund jag sett som visat väldigt lite intresse men likhet med vår Mas så har det varit en hund med ganska lite driv öht.
Sen är det kanske lite som att byta ner sig till moppe om man haft Ferrari innan då dessa kortbeningar inte täcker mark lika snabbt som de långbenta .
Jag tyckte väl jag kände igen hagen! Tripp kommer ju därifrån.Ja, det var det.
De corgis jag sett på valläger har överlag haft förvånansvärt mycket vall i sig och det är väl typ en hund jag sett som visat väldigt lite intresse men likhet med vår Mas så har det varit en hund med ganska lite driv öht.
Sen är det kanske lite som att byta ner sig till moppe om man haft Ferrari innan då dessa kortbeningar inte täcker mark lika snabbt som de långbenta .
Jag tyckte väl jag kände igen hagen! Tripp kommer ju därifrån.
Det är fascinerande att det finns så mkt vall kvar i raser som inte har avlats på det. Haha jo jag skulle ju inte skaffa en corgi som ersättare till BC men jag har alltid gillat dem så någon gång i framtiden kan det nog bli en