Delibrate Speed???

Status
Stängd för vidare inlägg.

tinafinis

Trådstartare
Min förra länk blev flyttad till avelsidan. men jag anser att det har med trav att göra så nu missar ju många travläsare det inlägget...

Trav är en "avelgren" för sig tycker jag o kan få vara här anser jag...

Jo, Jag blev tipsad för ett tag sen för delibrate speed eller hur han stavas. hans avkommor tjänar ju jämna o bra pengar verkar de som.
nån som vet nåt om skörhet eller nåt om han?

Mvh tina igen igen igen

Sv: Delibrate Speed???

Bukefalos är uppbyggt som så att tävlingsgrenen trav diskuteras för sig, avel, oavsett ras och inriktning har sin sida.
Detta gäller alla, därför flyttas avelsrelaterade trådar från trav till avel oavsett vem som skriver dem och vilka argument som framförs.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Sommaren 2014 åkte vi ut och hälsade på en kollega till min mamma då möttes vi av 3 hästar som var gravt undernärda, när vi frågade om...
2
Svar
22
· Visningar
5 426
Senast: exotic
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 286
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V