Dekorera byråer

Q

queenz

Jag har införsaffat en ny byrång till sovrummet och funderar på vad man sku kunna ha på den för fint!

Så glada bukefalare vad har ni på era byrånger som dekorerar?
beskriv eller gärna bilder!

Sv: Dekorera byråer

Jag har en vit 9-lådors MAUI möbel från Jysk. Står framför fönstret i vardagsrummet med 2 orkideeér, en blå och en ljusgul. De står i varsin svart kruka, den ena står det HOPE på och den andra LIFE mellan dessa krukor står en grå ljuslykta :)

På min ena har jag en gammal mjölkkanna som jag brukar ha snittblommor i, en gammal glasburk där jag sparar småpengar och en fin ljusstake.

På min andra byrå har jag en kruka som ser ut som en gigantisk tekopp med en blomma i och vid sidan om står ett av sambons jättefula priser från WorldCup tävlingar...

på min nya vita byrå har jag stora svarta bokstäver som bildar ordet HOME , sen har jag en stor genomskinligvas med en röd fejkros liggandes i med blomman neråt

Jag har införsaffat en ny byrång till sovrummet och funderar på vad man sku kunna ha på den för fint!

Så glada bukefalare vad har ni på era byrånger som dekorerar?
beskriv eller gärna bilder!

Vad är en "byrång"? Är det byrå du menar eller är det en helt ny möbelsort jag missat? Om det är byrå du menar så är de tåvärr rätt odekorerade förutom som förvaringsplats för barnens teckningar, byggskräp etc.

Men under de tider vi inte lever i byggkaos så har jag gärna ngn ljusstake eller kanske en korg om den nu är nog vacker att ställas fram. Tycker dock inte om när det blir för grötit med prydnadssaker så det ska vara sparsmakat.

Jag, som mest har gamla möbler, har på min (gamla) byrå en jättestor mattsvart svan i papier maché (stavning?).

Egentligen är den inte fin och inte passar den in heller (någonstans), men det kanske är just det som gör det?

Riktigt kitschigt (som jag inte heller gillar egentligen) - och det känns bara SÅ RÄTT!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 706
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 814
Senast: hundtant
·
Hemmet Vi är på jakt efter nya sänglampor men det var inte det lättaste, visade det sig. Nya sängen är en 210 cm kontinentalsäng. På ena...
Svar
10
· Visningar
684
Senast: Eurydome
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 414
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar