Dekal till dalavagn!!!

boddil

Trådstartare
Hej! Vi har renoverat vår dalavagn och dekalen där det står ”DALAvagnen” har försvunnit, har googlat hur länge som helst efter vart man kan finna en ny utan framsteg… någon som vet vart det går att få tag på eller ev telefonnummer till startrailer för att fråga?

Tacksam för svar! :)

Det är den blåa texten på taket jag syftar på!

Bifogade filer

• 2F7800F0-3EE0-45E2-BA54-CE4016627EE9.webp
    2F7800F0-3EE0-45E2-BA54-CE4016627EE9.webp
    189,6 KB · Visningar: 52
Jag skulle fixa en annan snygg dekal istället för att sätta tillbaka just dalavagnen 😊. Varför vill du ha tillbaka just den texten?
Det har blivit så fula märken från limmet som gör att det är svårt att täcka över med något annat 🥲

Bifogade filer

• 5627B081-B789-4BF0-8FFD-70E4E731640D.webp
    5627B081-B789-4BF0-8FFD-70E4E731640D.webp
    47,4 KB · Visningar: 30
De behöver kanske inte vara exakt likadana. Om du väljer en snarlik stil och storlek borde dekaltrim kunna fixa det 😊

Det har blivit så fula märken från limmet som gör att det är svårt att täcka över med något annat 🥲
När jag renoverade vår gamla dalavagn fick vi bort allt lim med hjälp av värmepistol. Sen målade vi taket också så syntes det ingenting. Men som Bee föreslog kanske ni kan ta något liknade teckensnitt och storlek, eller ändå ta en annan dekal, tänk typ cover up-tatuering 😊

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 556
Senast: Queen
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 861
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 598
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 651
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte