Modest
Trådstartare
Hans Facebook är tämligen tråkig så det verkar inte hända alltför mycket i hans liv förutom jobbet, men vem vet.
Haha, med den logiken så har det inte hänt något i mitt liv på minst fem år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hans Facebook är tämligen tråkig så det verkar inte hända alltför mycket i hans liv förutom jobbet, men vem vet.
Haha, med den logiken så har det inte hänt något i mitt liv på minst fem år.
Däremot kan han svara mitt i natten. Han vet ju att jag jobbar natt så det är helt okej för min del, men han gör ju inte det. Han ska ju upp på morgonen. Vad gör han vaken mitt i natten och varför svarar han mig då? Det är mycket märkligt.
Men alltså, hur lång tid kan man acceptera att det går mellan att någon läst ett meddelande till att de svarar?
Det är typ 24 timmar nu. Är jag helt oresonligt stressad, eller är det han som är helt obrydd?
Men alltså, hur lång tid kan man acceptera att det går mellan att någon läst ett meddelande till att de svarar?
Det är typ 24 timmar nu. Är jag helt oresonligt stressad, eller är det han som är helt obrydd?
Men eller hur!? Samtidigt är hans jobb på flygplats, så de kanske inte kan ha mobilerna på? Han flyger dessutom och då har han ju inte mobilen på.Jag tror inte att han är intresserad. Är man intresserad så finns det alltid någon minut att skriva ”mkt på jobbet, hör av mig när jag kan!”
Och hur vet man vad som är vad om personen inte svarar? Det får man förhoppningsvis veta när han väl behagar att svara.Om det inte är något jobbrelaterat som kommit emellan så hade jag varit lite tjurig. Iaf skulle jag vilja ha någon reaktion på att han fått meddelande men skulle ha förståelse för att han inte kan svara något länge på studs.
Men eller hur!? Samtidigt är hans jobb på flygplats, så de kanske inte kan ha mobilerna på? Han flyger dessutom och då har han ju inte mobilen på.
Och hur vet man vad som är vad om personen inte svarar? Det får man förhoppningsvis veta när han väl behagar att svara.
Å andra sidan säger ju flera att det inte är någon panik att höras jämt. Flera på buke skriver att de ofta tar lång tid på sig att skriva.
Jag tror att det är en sak som är viktig att rakt ut fråga den andra personen. Vad det beror på. Han jag dejtar är hopplös på att svara. Jag svarar supersnabbt. Men i hans fall har det inget med intresset att göra. Han kommunicerar helt enkelt på ett helt annat sätt än vad jag gör. Sen får en bestämma om det är en dealbreaker om det är det det beror på.Och hur vet man vad som är vad om personen inte svarar? Det får man förhoppningsvis veta när han väl behagar att svara.
Å andra sidan säger ju flera att det inte är någon panik att höras jämt. Flera på buke skriver att de ofta tar lång tid på sig att skriva.
Som trådstartare kan jag uppdatera med att jag dejtar noll och intet. Sedan psykpatienten på Tinder superlikeade mig så har jag noll lust att nät-/appdejta. Började nytt jobb i början på året men där är alla ev intressanta sambos. Och i övrigt träffar jag ingen pga covid.
Du vet att du kan ta bort så du inte är synlig på Tinder va? Då kan bara de du like:at se dig.Som trådstartare kan jag uppdatera med att jag dejtar noll och intet. Sedan psykpatienten på Tinder superlikeade mig så har jag noll lust att nät-/appdejta. Började nytt jobb i början på året men där är alla ev intressanta sambos. Och i övrigt träffar jag ingen pga covid.
Du vet att du kan ta bort så du inte är synlig på Tinder va? Då kan bara de du like:at se dig.
Och någonstans här känner jag mig som ett psyko case som inte har något eget liv, men det har jag ju. Frågan är väl hur mycket på man kan vara? Vi har ju chattar ett par veckor, men inte träffats än. Och i och med att vi inte ens träffats än har jag ju liksom inget att komma med.Jag tror att det är en sak som är viktig att rakt ut fråga den andra personen. Vad det beror på. Han jag dejtar är hopplös på att svara. Jag svarar supersnabbt. Men i hans fall har det inget med intresset att göra. Han kommunicerar helt enkelt på ett helt annat sätt än vad jag gör. Sen får en bestämma om det är en dealbreaker om det är det det beror på.