Har inte hört något mera från honom, förutom ett "Hej" sent i går kväll som jag inte svarade på, så förhoppningsvis inser han att jag inte föll för hans, eh.... charm...Fy, hade sagt att han kunde fetglömma att vi någonsin chattat och blockat. Vilken otroligt obehaglig konversation från hans sida
Jag förstår att detta är pretty privilige men vad är grejen med att bara vara intresserad av utseende. Jo, att jag är "fantastiskt söt" beror till 95% på gener och är ingen bedrift. Jag är mer än bara lite gullig att kolla på
Sen dör konversationen eller är skitstel typ "jaha vädret då" eller "är det kul på jobbet då". Buhu. Varje tindervända jag tar gör mig ju bara omotiverad på dejting, det är nog inte syftet.
Usch, sådant är värdelöst. Vad har du för typ av text på din profil? (om du har någon) Jag håller på att klura ut en ny till min nu, gillar one-liners.... Funderar på något i stil med: "Om du inte vet vem Nancy Pelosi är, dra vänster" för att initiera lite mer spännande konversationer... (men skulle väl knappast funka, de flesta killar verkar ju inte bry sig så mycket om vad man skriver)