Klättrare brukar ha detÄven denna verkar ha sjukt snygg kropp!
Jag har blivit en snuskkärring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klättrare brukar ha detÄven denna verkar ha sjukt snygg kropp!
Jag har blivit en snuskkärring![]()
Det beror bara på vad ni gör det till - så varför bestämma sig för att det måste bli så.Det är ju fint just nu. Men kommer ju sluta i nån form av hjärtekross...
Hahaha, såklart inte, men det är ju en trevlig bonusÄr det därför du klättrar?![]()
Det beror bara på vad ni gör det till - så varför bestämma sig för att det måste bli så.
Men passar på att ha roligt nu under tiden!
Vilken skitdag
Dejten var jag på promenad med. Han var trevlig, men inte alls min typ. Inget driv och svår att prata med.
Så då skrev jag till gammla ragget (som dragit höger på mig på tinder. Jag skrev dock på messenger). 5 timmar senare har han inte ens läst meddelandet![]()
Det där förnuftet är inte så förnuftigt alltid. Förutom i efterhand då, men då är det så dags!Nä du har ju rätt, men min magkänsla och förnuft säger mig annat
Men passar på att ha roligt nu under tiden!
Så då skrev jag till gammla ragget (som dragit höger på mig på tinder. Jag skrev dock på messenger). 5 timmar senare har han inte ens läst meddelandet![]()
Det är inte bra för dig att tänka såKollade instagram tidigare ikväll när jag var ute med vänner och såg att en vän gillat mitt ex inlägg.
Såklart måste jag in och snoka... han har alltså tagit med sin nya tjej (inte ens 1 år) till usa och sina släktingar... mig tog han inte med på 5 år.
For sen hem till killen, vi åt lite, pratade.
Men när vi la oss kändes det så fel så pussade honom på pannan och sa att jag måste hem...
Blöh.
Tänk så rätt du hade.Han har förmodligen inte sett det än, kanske är han på semester någonstans med dåligt mobilnät?
Det är inte bra för dig att tänka såhan har väl bara andra ekonomiska möjligheter nu.
Vi har sällan så stor del i andras liv än vad som kan antas, allt cirkulerar inte kring en själv, utom för just en själv, så släpp bittra tankar på exet. Hans liv ser antagligen annorlunda ut nu på många plan sen ni separerade.
Han har förmodligen inte sett det än, kanske är han på semester någonstans med dåligt mobilnät?
Jag skrev till It (min dejt från förra sommaren) häromdan att jag ska till Milano i september. (Han bor där nu.) Inte läst än och nu har det snart gått en vecka...Lär nog inte träffa honom igen nej.
Låter nästan som det är rimligt att det just är ett x. Så det är väl bra. Och gillar du honom så det väl till att på något vis glädjas över att han träffat någon.Så kanske det är... men han var dit själv under våran tid ihop också så kan inte låta bli att bli bitter
Men men.
Låter nästan som det är rimligt att det just är ett x. Så det är väl bra. Och gillar du honom så det väl till att på något vis glädjas över att han träffat någon.