R
Raderad medlem 94602
Jag håller med. När jag kollat av att vi är på samma våglängd vill jag ses. Chattar hellre med mina kompisar liksom.
Även denna verkar ha sjukt snygg kropp!
Jag har blivit en snuskkärring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med. När jag kollat av att vi är på samma våglängd vill jag ses. Chattar hellre med mina kompisar liksom.
Bästa typen av kärring ju![]()
Alltså så länge man inte håller handen med varandras könsorgan har jag lite svårt att se problemet i en promenad med motsatta könet.Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?
Jag är kollegan, och min kompis sa spontant idag att hon inte hade varit lycklig åt det om hon var hans tjej.
Han och jag har ett gott öga till varandra och bra personkemi, men han är ju med henne och jag skulle aldrig vilja förstöra något mellan dem.
Jag fattar inte varför jag skulle ha någon synpunkt på det överhuvudtaget. Det är inte min sak att ha synpunkter på min partners umgänge med kollegor.Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?
Jag är kollegan, och min kompis sa spontant idag att hon inte hade varit lycklig åt det om hon var hans tjej.
Han och jag har ett gott öga till varandra och bra personkemi, men han är ju med henne och jag skulle aldrig vilja förstöra något mellan dem.
Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?
Du får se till att boka en dejt!Även denna verkar ha sjukt snygg kropp!
Åh vad häftigt att höra! Tack för att du berättarMin kille är lite som du är. Han är väldigt sällan kåt av sig som singel. Behöver också bli lite kär för att han skall kunna ha sex med någon.
Däremot i förhållande med mig iaf har han extremt mycket lust, men han säger också att han aldrig varit såhär kär innan.
Jag å andra sidan är en sån som kan vara allmänt kåt. Har haft problem med det när jag varit singel och inte fått mig något ligg på länge. Då kan jag bli outhärdlig. Har dock aldrig varit någon som kunnat ligga lite med "vem som helst" utan jag måste bli attraherad vilket jag inte blir så ofta. Därför jag också emellanåt gått rätt långa perioder utan sex...
![]()
Tell me about it... Fast vi chattar fortfarande flera timmar varje dag. Med rätt person tror jag det ska mycket till för att det ska vara chattandet som är dödsstöten.Bara chatta blir ju lätt lite träligt.
Tell me about it... Fast vi chattar fortfarande flera timmar varje dag. Med rätt person tror jag det ska mycket till för att det ska vara chattandet som är dödsstöten.
Visst är det så. Jag och KK chattar massor dagligen. Men jag vet också vad som finns bakom skärmen. Humorn, jargongen och kemi finns där även irl.
Det kommer jag aldrig att få veta, har kul ändå. (även om vi resignerat inför att avståndet gör det hela omöjligt)
Det är stort på flera sätt, tyvärr.Så synd att avståndet var så stort![]()
Nu ska jag trycka i mig treo och sen fara till snubben. Vi ska upp på nåt berg och grilla och hans katt ska följa![]()
![]()
Låter som en toppendejt!Han bar alltså katten in i skogen, den knatade runt där medans vi satt vid en eldsen bar han hem den igen.
Sen badade vi skumbad, hade massa sex och sen gjorde han ett vegetariskt mellanmål åt mig
Sovit inslingrade hela natten, han är så sjukt mysig!!
Känner mig fett avis.Han bar alltså katten in i skogen, den knatade runt där medans vi satt vid en eldsen bar han hem den igen.
Sen badade vi skumbad, hade massa sex och sen gjorde han ett vegetariskt mellanmål åt mig
Sovit inslingrade hela natten, han är så sjukt mysig!!
Känner mig fett avis.