Jo, det var kopplat till Facebook. Och inget konstigt med bilderna vad jag tyckte
Testade ju sen göra nytt konto med nummer/mail, men gick inte.
Precis, tycker det verket vara så ologiskt med vem som blir spärrad och inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det var kopplat till Facebook. Och inget konstigt med bilderna vad jag tyckte
Testade ju sen göra nytt konto med nummer/mail, men gick inte.
Precis, tycker det verket vara så ologiskt med vem som blir spärrad och inte!
En kompis blev också bannad utan anledning och hen va rätt säker på att supporten var en bot. Därav de ologiska svaren, kan också vara så att det fungerar likadant när man blir spärrad. Någon kanske anmäler och då stängs profilen ned automatiskt?Verkligen, jag såg ut såhär supporten var inte vidare hjälpsam heller, förklarade läget och visade även bilderna jag hade haft uppe..
Ni som blivit bannade eller känner de som blivit det, får man något meddelande då från tinder eller går det inte bara logga in? @pepp @Milosari @Wonderwoman
Om jag minns rätt så gick det inte att logga in och tror att de visade något felmeddelande då.Ni som blivit bannade eller känner de som blivit det, får man något meddelande då från tinder eller går det inte bara logga in? @pepp @Milosari @Wonderwoman
Militären skrev idag igen (efter att ha dissat mig i fredags) ignorerade bara.
Skulle ju träffat snickaren, men orkar inte. For på gymmet och körde pb på löpbandet istället
Fick dock lite dåligt samvete, han hade gjort svampsoppa han tänkte bjuda mig på...
Var det inte militären som var en douch?
Fick inget, det kom bara upp ett felmeddelande när jag skulle logga in.
Om jag minns rätt så gick det inte att logga in och tror att de visade något felmeddelande då.
Men vad är det som gör att ni tolkar det som att ni är bannade då? Jag har periodvis haft jätteproblem med inloggningen på tinder, särskilt i början och alltid när jag har svag internetuppkoppling, och då står den bara och snurrar och sen kommer ett felmeddelande. När det varit som värst har det varit flera veckor innan det gått att komma in igen, men jag har aldrig tänkt tanken att min profil skulle vara bannad (och uppenbarligen är den ju inte det).
De söker visst deltagare till programmet "första dejten" på SVT. Kanske något för någon här?
Det hade ju varit HUR kul som helst om du var medBästis vill så gärna anmäla mig. Jag vägrar vara med där
Det hade ju varit HUR kul som helst om du var med