Hon jag dejtar bor 20 mil bort och jag åkte bil till henne första gången vi skulle ses, och vi skulle gå på en julmarknad en bit bort. Hon sa att vi behöver ju inte åka två bilar dit, utan att jag kunde hämta upp henne där hon bor. Tilläggas bör att min bil låser dörrarna automatiskt när man kommer över 7 km/hTack alla ni som svarade på min "sätta sig i bilen med förstadejten"-fundering!
Jag har kommit på att jag har ju gjort det tidigare, men det har gått bra. Inte satt mig i bilen riktigt direkt, men ändå ganska så direkt. Och en var faktiskt en dålig bilförare... kan ju vara den grejen också, det kändes inte 100% safe...
Anledningen till min fråga var dock att badoo-killen jag troligtvis ska träffa på tisdag erbjöd sig att hämta upp mig. Men jag sa att vi ses utanför cafét istället .
Nu minns jag inte vem som skrev det men det är ju så, en person som inte förstått/accepterat det eller att man inte velat ses hemma första gången det är ju ändå ingen man vill ha kanske.
"Oj, låser du in mig nu? *skratt*" sa hon innan jag hann förklara varför bilen gör så
Sen en liten stund senare fick jag beröm för att jag körde så mjukt. Dom andra gångerna vi träffats vill hon att jag ska köra i stället för henne
Men ja, visst hade jag kunnat vara ett creep som hade velat kidnappa henne.