R

Ruffus

Min fråga till alla er djurälskare är..
-Kan man ha en Degus utan att få fnatt på den när den tuggar på sina pinnar evt buren?
Jag har hört att de älskar att tugga sönder saker och ting och att de är aktiva på nätterna.
Vi funderar på att skaffa en Degus men min sambo är väldigt ljudkänslig och vaknar på nätterna när hästarna springer i hagen utanför ja även om det är en liten mygga som surrar i taket....

Någon?? :bow:

Sv: Degus???

Degusar är jättesöta små djur.
degus.jpg

Japp jättesöta små gnagare....släkt med chincillan :)

Nej men jag har alltid velat ha. :D Men jag har för många djur redan. ;) Och en valp på väg med. :love:

Mysigt med valp...men mycket jobb :smirk:
Vad är det för andra djur då? Hästar???

Ja massor med hästar, två katter, en hund(snart en till) och så har jag haft råttor, en gris, ankor och gäss. :D

Till Sofiie: Ja jag inbillar mig det, men dom jag har sett i djuraffären är ju vakna på dagarna.
Jag vet ju egentligen ingenting om dem förutom att de är söta :rofl: :rofl:

Till Zlatan: Vad var det för råttor? Jag har haft två tamråttor och ca 30st ökenråttor SÅÅÅÅÅ trevliga djur..

Ja jag blev utslängd eller datakollaps tja nått sånt var det iallafall =)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Lite bakgrund. Köpte Hiiri för nästan exakt ett år sedan då hon var 7 månader gammal. Bodde då i ett hus på landet samman med några...
2
Svar
32
· Visningar
3 950
Senast: LiZH
·
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
41 846
Senast: norrsol
·
Äldre Ursäktar långt inlägg! Förutom det jag nämner här nedan är han allmänt otrevlig, jag får stå ut med sura dunk i golvet när mina hundar...
Svar
16
· Visningar
3 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat

Omröstningar