Dee Jost van Dyke

Sv: Dee Jost van Dyke

*kl*

Jag hittade denna nya videon på DJVD precis. När jag tittat insåg jag att jag var den förste att se den så B.O. har nog precis laddat upp den.

Så håll tillgodo, alldeles rykande färsk video...Dee Jost Van Dyke

Helt rykande färsk är den nog inte, har för mig att jag sett den på jumbotronen i Flyinge... kan det ha varit på bruks redan?

Nu när Dee jost ändå har en egen tråd passar jag på att lägga ut en bild på våran avkomma efter honom :) (Med andra ord väcker tråden till liv igen) :p

Dee Lux, född den 30/5, 10 v på bilden här nedan

dsc03416_48603057.jpg

Ni andra som har bilder på Dee jost och/eller hans avkommor kan gärna också lägga in lite bilder. Och någon som vet varför han inte kom till start i Falsterbo? :confused:

Senast ändrad:

Någon som vet något om Dee ost nu? Hur han har det i Tyskland? Tävlas han?

Finns någon nyare film på Youtube på tävling:laugh: Annars vet jag inget nytt om honom, synd tycker jag... Har ju 3 avkommor efter honom som jag är mkt nöjd med:)

Liknande trådar

Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Shaggy
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Freazer
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar