Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan också vara ett sätt att selektera stomaterialet...
är ni säkra...
Jag hörde att han blev köpt av fam West direkt efter provet och ska stå i Flyinges regi.......detta är andrahandsinfo så jag kan ha fel
Det kan också vara ett sätt att selektera stomaterialet...
Eller i alla fall stoägarna. Det finns alltid folk med pengar som betäcker skit med fina hingstar, precis som det finns folk som betäcker jättefina ston med "billiga" hingstar som inte är så mycket att ha.Det kan också vara ett sätt att selektera stomaterialet...
Det var därför jag skrev längst ner...Men absolut inte i alla fall!Jag vet inte om det behöver vara dålig ekonomi, snarare ett ekonomiskt tänkande.
Jag blev själv mkt intresserad då jag gärna skulle vilja linjeavla på Irco Marcoblodet. Men det är lite svårmotiverat då jag kan få en välbeprövad med egna meriter för i stort samma peng.. Visst det är inte många tusenlappar i slutänden men ändå..
Jag tycker att Cartier hoppar mycket avslappnat och trevligt. Han ser aldrig ut att riktigt ta i, även på höga hinder.Cartier är jag nyfiken på HUR han hoppar och vilket temperament han har?