Dee Jost Van Dyke avkommor?

Flyingchanges

Trådstartare
Jag köpte en avkomma av Dee Jost Van Dyke i somras och är såå nyfiken på hur hans andra avkommor ser ut :) Det finns inte så mycket information om honom någonstans och hans hemsida är nerlagd? Han har många 09 som kan gå treårs-testet snart, någon som ska vara med? Ville veta allt haha :rofl:
 
Sv: Dee Jost Van Dyke avkommor?

Jag har fött upp 3 avkomor till Dee Jost Van Dyke! Två -09 och en -10a! Kanon temperament på alla:)
 
Sv: Dee Jost Van Dyke avkommor?

Samma som min kille :) Han är en riktig klippa trotts sina ynka två år.
Får jag se någon bild på dem? *nyfiken-i-en-stut* :)
 
Sv: Dee Jost Van Dyke avkommor?

Dåså, nu kommer lite bilder!!

Avkomma 1:
Dynamite TS

5 månader

20uesxt.jpg


2 år

2lmwk20.jpg


Avkomma 2:
Dee'mon TS

4 månader

zksprl.jpg


ca 1,5år

2mme8zt.jpg
 
Sv: Dee Jost Van Dyke avkommor?

Har också en -09 :) Dee Lux. Siktar på 3-års i maj. Han har ett bra temperament, lugn och arbetsvillig, men kan dock bli något hetsig (men det kommer snarare från mamman) ;) Har fina gångarter, speciellt i traven då han "svävar ut" med sin framben ;)

Här är några bilder för ca en vecka sedan då han reds ut en sväng ;)

_emt3456_194744807.jpg


_emt3503_194745011.jpg


_emt3521_194745169.jpg


_emt3523_194745312.jpg


...och senaste löshoppningsfilmen. (Inte den bästa dock, då han hade lite väl mycket fart) ;) Du hittar även fler filmer på han på samma youtube-kanal.

http://www.youtube.com/watch?v=jP3wWH9QxnM&list=UUJZYYDATmViQtIDpS3YgkdQ&index=2&feature=plcp
 
Sv: Dee Jost Van Dyke avkommor?

Åh, min råtta....

" TS" Jag äger Razzia TS nu, skicka gärna PM, med mailadress, vore roligt att hålla kontakt...
 
Sv: Dee Jost Van Dyke avkommor?

Vilken otroligt fräck teckning på fuxstoet! Och himla vacker var hon också :)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
625
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 431
Senast: Destiny_D
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 463
Senast: Pyrran
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 183
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp