debuten avklarad :)

vicky417

Trådstartare
Så nu är jag enligt mig själv helklassificerad till detta forum då jag nu lyckas debutera. Debuten skedde i ihållande regn och med en något nervös ryttare som inte tävlat på 10 månader efter ridolycka samt inte tävlat dressyr på 4 år. Dessutom har hästen aldrig gått dressyr på tävling.

Men hon skötte sig exemplariskt och tyckte de var superskoj! Red LC:1 men missade första volten. Något som jag hade på känn skulle hända. Men jag är kanonnöjd och samlade ihop 61%. Vilket räckte till rosett :)

Nu har jag fått mersmak!

48705_1249326152.jpg

(bild från bilddagboken)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 639
Dressyr På söndag ska jag och min pålla debutera i LC:1 tillsammans, på klubbnivå. A piece of cake för henne, som tävlade på LA-nivå och...
2
Svar
23
· Visningar
6 377
Dressyr Jao. Snart är det dex för min tävlings debut i dressyr samanhang utanför klubben. Ska i väg om två helger till Lenhovda HSK och tävla...
2
Svar
23
· Visningar
1 654
Senast: da_hannah
·
Dressyr Här kommer ännu en klädsel-tråd. Om den ska ligga på utrustning flyttas den väl, och om någon nyligen ställt samma fråga och jag missat...
Svar
15
· Visningar
4 815
Senast: Mountains
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈