Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror du misstolkade, det finns de som tycker det är fel att han kommenterar då han är gift med Malin, men det spelar ju ingen roll, han kan inte ändra på något när han sitter som kommentator. Kritiken gäller ju de som inte kan något alls som kommenterar, att de aldrig skulle ta en fullständig novis att kommentera fotbolls-VM t ex, eller någon som inte kan något alls om hockey.Vad anser ni om debatten kring kommentatorerna vid stora ridaportssammanhang?
Jag läste en artikel på aftonbladet och hade lite svårt att tolka den mer än att man inte vill ha Henrik Johnsson som kommentator för han inte är en ryttare själv? Eller misstolkade jag?
Jag tror du misstolkade, det finns de som tycker det är fel att han kommenterar då han är gift med Malin, men det spelar ju ingen roll, han kan inte ändra på något när han sitter som kommentator. Kritiken gäller ju de som inte kan något alls som kommenterar, att de aldrig skulle ta en fullständig novis att kommentera fotbolls-VM t ex, eller någon som inte kan något alls om hockey.