De vanliga "ägglossningssymptomen"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ireland

Trådstartare
Ni som i vanliga fall (ogravida;)) får ont i brösten, mensvärk och liknande vid ägglossning, upphörde de sakerna när ni blev gravida?
Hoppas ni förstod vad jag menade.. :p
 
Sv: De vanliga "ägglossningssymptomen"

Jag blödde som vanligt en gång och fattade därför inte att jag var gravid direkt. brösten var ömma och svullna också, så det var "som vanligt" trots att jag hade bebis i magen...
 
Sv: De vanliga "ägglossningssymptomen"

Ok. antar att detta skiljer sig mellan olika personer..
Skulle vara kul o höra av andra också!
 
Sv: De vanliga "ägglossningssymptomen"

jag märkte ingen som helst skillnad efter att jag blivit gravid. Jag hade fortfarande ömma bröst, mensvärk fast ingen mens då.. Men känslan var den samma, att mensen skulle komma..
 
Sv: De vanliga "ägglossningssymptomen"

Jag är precis i 4 veckan, tog ett gravtest igår ! men har haft samma känslor som innan mens, svag mensvärk och ömma bröst...godissug :d . läste på siten gravid.nu att det är vanliga tecken på under första veckorna, även blödning kan förekomma då det befruktade ägget fäster vid livmoderväggen
 
Sv: De vanliga "ägglossningssymptomen"

Jag är precis i 4 veckan, tog ett gravtest igår !
Oj, grattis!! :banana:

Jag har också känt mig precis som om mensen är på gång bägge gångerna.

Men hur menar du med ägglossningssymptomen TS, de hinner ju upphöra ändå eller menar du om man skulle fortsätta känna som vid ägglossning? Jag är inte säker på om jag fattar...
 
Sv: De vanliga "ägglossningssymptomen"

ja precis, jag menar om man fortfarande känner som om man har ägglossningen..
 
Sv: De vanliga "ägglossningssymptomen"

Jag har problem med väldiga smärtor i samband m ägglossning, eftersom den upphör när man blir gravid så märker jag stor skillnad :)
 
Sv: De vanliga "ägglossningssymptomen"

Nej de upphörde inte, mnsen kom som vanligt och gick över,enda symptomen var att brsöten var snyggare ä vanligt...Så jag var aldrig säker föränn jag gjorde mitt test, kände mig aldrig gravid som många beskriver det, hade alödrig ont,mådde illa och dyl var bara lite tjock...Om man läser om alla andra har jag haft det ganska l'tt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 889
Senast: Tora
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 826
Senast: gulakatten
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 886
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp