De Niro dressyrstövlar

Centaur

Trådstartare
Någon som har De Niros dressyrstövlar? Berätta! :)

Hur hårda är de? Stämmer storlekarna bra eller är de små/stora? Töjer eller sjunker de mycket?

Jag har haft två par De Niro med dragkedja bak (tror det var Cesare och Ottaviano) och de var supermjuka, räknar med att dressyrmodellen är hårdare?

köpte ett par De Niro dressyrstövlar med polerat skin i sommras.
De är väldigt fina och hårda.
De stämmer ganska dåligt i storlektabellen upplever jag.
De är stora i foten. rymliga. jag har ca 40-41 i skor och köpte stövlarna i storlek 41. de är enorma!
och de är väldigt stora i omkretsen, jag har 37 i måttet på stöveln. de sitter inte som korvskinn utan de motsvarar ungefär alla stövlar jag haft från Königs i storlek 39.

Så min sammanfattning är att de är lite större i storlek

Låter som de bör provas då. Jag hade samma mått i de mjuka stövlarna som i alla mina Petrie.

Kontaktade Skara men de hade tyvärr inga provstövlar i lagom stl.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 300
Senast: lizzie
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 982
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: cassiopeja
·
Kläder & Bli fin Jag har köpt ett par (lätt fodrade) Dr Martens. Sitter nu med två olika storlekar och kan inte bestämma mig för vilken som sitter bäst...
Svar
17
· Visningar
3 594
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen