De bästa stalltipsen!

Sv: De bästa stalltipsen!

piamar skrev:
hej varför anlitar ni inte tjejer som hjälper till vid era stall som inget annat vill än hålla på istallen sätt ut annons om stall hjälp
och ev ridning skötsel av hästarna de är villiga att göra allting jag lovar ev mot betalning kanske eller dela häst ägar skapet
med ryttare dom kan göra stor nytta.
men om någon som "går hemma "kunde hjälpa till med små sysslor
sätt ut annonser och fråga om hjälp till häst skötare och ridningen
.prova. :banana: :bump: :love:

Grejen med att ha eget stall är att slippa vara beroende av andra! Att utnyttja småtjejer eller stora tjejer med för den delen tycker jag är VIDRIGT! Jag har själv varit den där tjejen som ställde upp jämt för ridläraren. Sedan när jag blev äldre och själv hade häst kunde h_n inte tänka sig att hjälpa mej tillbaka. Det som fick mej att packa min väska o dra var när jag bad dem mocka för min häst en vecka då jag skulle på semester. Ok, om din sambo ordnar med det elektriska i stallet (råttbo!) annars får du betala! Efter 4-5 års "hjälpande"...

Alla människor har väl mycket o göra och jag vill ta hand om mina hästar utan att vara i tacksamhetsskuld till någon!

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 415
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 811
Senast: SwedEmB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar