S

Silverstol

nån som har det?

nån som kan hjälpa mig?

En kompis tipsade mig om att ladda ner det, så vips så gjorde jag det. Meeeen.. Går inte att ladda ner musik.
"lek med det" säger kompisen hela tiden. har klickat på allt som går att klicka på.
inte fan hjälper det..


Hjälp? :crazy:
 
klicka först på "view public hubs" så får du upp en lång lista på massa hubbar.
Sen väljer du en hub och klicka på den så öppnar det sig i ett nytt fönster. Sen kan du klicka på de olika användarna och ladda ner deras lista eller också går du in på sök och söker efter det du vill ha och klicka på den filen du vill aldda ner..

De flesta hubbar kräver att du har ett visst antal gb av musik, filmer elelr annat du själv kan dela med dej av.
 
jag hade en massa problem innan jag bytte från active till passive mode under settings.
testa det när du hittat några hubbar
 
Du måste oftast ha en hel del musik/film m.m utdelat för att få ladda.
 
Annars kan man använda oDC det är en kopia på DC som jag tycker fungerar mycket bättre! Det är mer användarvänligt men fungerar i princip på samma sätt som DC.

malu
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
982
Senast: jemeni
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 230
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp