DC++ problem!

Y

Yatzie

Är det någon mer än jag som haft problem med sökfunktionen på DC++?
Jag blir ansluten till huben, men när jag ska söka efter någon artist så kommer det inte upp något!
Någon som har en aning om vad problemet kan vara och hur jag åtgärdar det?
 
Sv: DC++ problem!

Jag delar med mig av allt jag har...men det är no share jag är inne på så...
Som sagt, jag blir ansluten till de hubar jag vill - men sökfunktionen funkar inte. Det gjorde den för en vecka sen!

Jag har precis installerat en ny brandvägg i datorn, kanske är den som strular? Men då borde jag väl inte kunna ansluta mig till hubarna?!
 
Sv: DC++ problem!

Följdfråga; måste man vara i passive om man har brandvägg?
 
Sv: DC++ problem!

Nej, det måste man inte, men man måste göra vissa inställningar i sin router/firewall om man vill vara aktiv. Enklast är att kolla på dc++:s hemsida (eller vilket program du använder) så brukar det stå lite tips om hur man gör i olika fw-program och routrar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har sen flera år haft det problemet och nu hitta ett schampoo som faktiskt funkar. System4. Men jag tycker inte mitt hår blir jättebra...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 599
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 571
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 540
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
345
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp