Dardel 847

ViktoriaCM

Trådstartare
Är det någon som vet lite mer om denna herre? Jag har inte lyckats hitta så mycket om honom. Intresserad av allt, hur han är i huvudet, tävlingar, osv :)
 
Sv: Dardel 847

KL

Nån som vet om Gnistans (Dardels mamma) två sista döttrar e. Master är ET eller om de är tvillingar?
 
Sv: Dardel 847

Jag har haft en jättefin avkomma undan mitt eget sto o efter honom som tyvärr dog av hjärnblödning :cry: när han var 4-år så jag fick inte se vad det kunde blivit av denna fantastiska häst! Men han hade fina gångarter och ett väldigt bra psyke. Kördes in som 3-åring och var väldigt fin i vagn.
 

Liknande trådar

Hundträning Vi är nybörjare och har startat en tävling. Tränar med min yngsta, hon tycker det är jättekul. Jag tycker det är jättesvårt att hitta...
Svar
7
· Visningar
256
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
358
Senast: MJLee
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: athena
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 172
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp