Dardel 847

ViktoriaCM

Trådstartare
Är det någon som vet lite mer om denna herre? Jag har inte lyckats hitta så mycket om honom. Intresserad av allt, hur han är i huvudet, tävlingar, osv :)

Sv: Dardel 847

KL

Nån som vet om Gnistans (Dardels mamma) två sista döttrar e. Master är ET eller om de är tvillingar?

Sv: Dardel 847

Jag har haft en jättefin avkomma undan mitt eget sto o efter honom som tyvärr dog av hjärnblödning :cry: när han var 4-år så jag fick inte se vad det kunde blivit av denna fantastiska häst! Men han hade fina gångarter och ett väldigt bra psyke. Kördes in som 3-åring och var väldigt fin i vagn.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 439
Senast: ildiko
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 015
Senast: Freazer
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka