Damboxer vs herrboxer

Kamomilla

Trådstartare
Jag letar och letar men hittar ingenstans boxertrosor som inte är för herrar.

Jag vill ha herrmodellen så till vida att jag gillar de längre benen och att de är högre i midjan. Damboxers är lågt skurna och har inga ben.

Så finns det därute någon som vet var det finns *herrboxers* som ej är *herrsydda* i grenen?

Fanns extremt lite på den siten tyvärr. Vill ju ca 1dm i benlängd och inte de 1-2 cm som verkar vara standard på damboxer.

Ridtrosor brukar ha ben? "Antiskavtrosor" också. Avet har en boxer som har långa ben och hög midja tex. Visserligen ännu längre än herrboxer, men det kanske funkar ändå?

Efter en snabb googling på ridtrosor hittar jag en modell som verkar vara precis vad du efterfrågar, från keep it up.

Jag letar och letar men hittar ingenstans boxertrosor som inte är för herrar.

Jag vill ha herrmodellen så till vida att jag gillar de längre benen och att de är högre i midjan. Damboxers är lågt skurna och har inga ben.

Så finns det därute någon som vet var det finns *herrboxers* som ej är *herrsydda* i grenen?

Jag har uteslutande herrboxers. Senaste inköpen gjorda på Bo Ohlsson i Tomelilla :D

Man kanske ska ha herrboxers? För så långa ben har ju inte damboxers.
Vad är det med kvinnor och trosor. Ibland känns det som man antar att alla kvinnor vill ha så små och så lite tyg som möjligt. Fast det var värre för typ 10 år sen då jag tyckte det nästan bara fanns string. Och ofta string med bara tråd och inte ens tyg... Men nu har modet vänt lite i alla fall

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 165
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 137
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 807
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 849
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar