Dåligt med vita blodkroppar, blodbrist hjälp!!!

Sv: Dåligt med vita blodkroppar, blodbrist hjälp!!!

Det var väl roligt! Tur att du inte gav upp direkt. Jag tror fortfarande på Ehrlichia med risk att bli tjatig....

De kan ju bli bra utan behandling. Som du skrev läka ut det själva. Dessutom så stämmer blodprovsbilden bra samt feber och stelhet.

I annat fall kanske det är något virus som var orsaken.

Hoppas han håller sig frisk nu!

Åh vad roligt!:) Vi håller tummarna att det går på rätt håll!!!
Har undrat lite hur det gått för er och var nästan lite rädd för att läsa ditt inlägg...Hoppas allt går bra nu!

Tack tack för eran omtanke!!!
Han har haft ett återfall då tempen gick upp till 38.5 :crazy: Men har annars legat runt 37.5 senaste dagarna :D
Så jag tar en dag i taget nu.. Men han är piggare oxå , järnet börjar väl göra sitt till med.
:bow::bow:

Hur går det för dig med din häst?
Är han bättre nu?

Liknande trådar

• Låst
Hästvård Nu är jag rädd, på riktigt. Fbl mådde imorse inte bra alls. Varken ätit eller skitit sen kl 22, stod bara och hängde. Ingen temp, bra...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
26 311
Senast: Boj
·
Avel Mitt 12åriga sto som jag köpte i våras hade i onsdags jämntjocka svullna bakben, jag blev genast lite misstänksam och tog temp, 39,9...
Svar
14
· Visningar
2 349
Senast: Corax
·
P
Hästvård Skulle vilja höra era erfarenheter o åsikter om erlichia (som jag tycker är väldigt luddigt....) Min häst var nämligen hängig o...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: weeh_
·
  • Låst
Hästvård Lånade annan tråd först men tänkte det kanske lättare få svar om jag skriver direkt här. För att göra en lång historia jättekort...
Svar
5
· Visningar
1 556
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010
  • Uppdateringstråd 31