Lejonelle
Trådstartare
Jag brukar inte hetsa upp mig i första taget men nu tycker jag min unga hund har ätit dåligt ett bra tag. Det började för en eller två månader sedan tror jag. Jag tänkte att det kanske är löp på gång hos grannen och brydde mig inte så mycket om saken. Han åt varannan måltid ungefär. Men det är fortfarande likadant. Förr tömde han sin matskål direkt men nu äter han ungefär hälften, eller låter maten stå tills han får lust.
Han är 2½ år, normal i hull, lite åt det skrangliga hållet. Bra i magen, pigg och glad, inte öm i munnen vad jag kan märka, jag har inte märkt något konstigt i övrigt.
Han får Standardt Extra morgon och kväll och lite godis emellan, ett rått ägg några gånger i veckan. Förr åt han maten med god aptit men om jag nu tappar en torrfoderkula på golvet nosar han men äter oftast inte upp den. Ägg, godis och annat gott äter han med mycket god aptit.
Tankar, någon?
Han är 2½ år, normal i hull, lite åt det skrangliga hållet. Bra i magen, pigg och glad, inte öm i munnen vad jag kan märka, jag har inte märkt något konstigt i övrigt.
Han får Standardt Extra morgon och kväll och lite godis emellan, ett rått ägg några gånger i veckan. Förr åt han maten med god aptit men om jag nu tappar en torrfoderkula på golvet nosar han men äter oftast inte upp den. Ägg, godis och annat gott äter han med mycket god aptit.
Tankar, någon?