Daguet Rapide kidnappad!

Sv: Daguet Rapide kidnappad!

Det är ju helt otroligt! Sånt här man inte tror ska hända, och så bara händer det igen och igen!
Känns som om det kanske var ett smart drag att betäcka två märrar med honom i år...

jag fattar inte ens hur nått sånt här kan hända? Hur går någon in i ett stall och tar en sån känd häst? Utan att någon märker nått?

Jamena just i Italien borde de väl ha vakter runt hästar som Daguet Rapide iaf??

usch.. tur man har kallblod och aldrig kommer ha anledning att åka dit med nån häst :D

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 769
Senast: AbCdE
·
Hästhantering Hej! Jag är helt ny med detta, så jag vet inte riktigt om jag gjort rätt med trådarna och allt, så jag ber om ursäkt om det har hamnat...
2
Svar
24
· Visningar
2 408
Senast: aramis
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 019
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mycket ridning den här veckan – räknar jag från lördag till lördag så kommer det bli totalt 5 ggr. Vilket kanske inte var helt passande...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka